Produktene i min lille nettbutikk er håndlaget av meg, og en del av produktene er laget i eget design.

Har du lyst å kjøpe noe av dette jeg har laget, så send en

E-mail: kennelseascape@haugnett.no


Porto er ikke med i prisen.

fredag 12. mars 2010

BESTILLING

BESTILLING
Send en e-mail vist du finner noe du ønsker å kjøpe.
Når du bestiller, skriv opp:
~~ Overskrift og nummer på produktet ~~
~~ Navn ~~
~~Adresse~~
~~ Postnummer ~~
~~
Alle produktene er nummerert og priset.
Porto kommer i tillegg, etter posten sine satser.
Jeg sender kontonummeret mitt på e-mail så snart jeg har mottatt bestillingen.
Pakken blir sendt til deg, med en gang beløpet er registrert på min konto.
Er ikke beløpet betalt innen 14 dager blir bestillingen slettet.
~~~~~~~~
Takk for bestillingen,
og
velkommen tilbake!
~~Klem fra Seascape~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar